Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

02.01.2011

Świąteczne kartki hurtem....

Dziękuje za życzenia ;)
Postanowiłam podać Wam hurtem moje wytwory w kategorii  "Kartki Świąteczne". Oparte są głownie na elementach z Galerii Papieru i w ciemnych odcieniach. To tylko część bo jak zwykle zapomniałam obfocić jak wysyłałam ;)

Karnet (jedyny jaki się ostał w domu a reszta poszła w świat bez fotki)


Kartki:








na koniec mało udany eksperyment brokatowy :)


Pozdrawiam zimowo ;)
Prześlij komentarz