Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

19.11.2010

Polkowe zalegości

Jako, że zarzucono mi ostatnio brak wpisów i pokazania "szto dziełam" postanowiłam co następuje:
1. bardziej regularnie się pokazywać
2. coby znowu nie podawać hurtem swoich wytworów
3. nie straszyć swoimi po-tworkami
4. mieć na uwadze, co inni sądzą o moich po-tworkach ale robić to dla siebie.

Dziękuję Moniś za kopa :)
Koniec wynurzeń czas na po-tworki.
Dzisiaj ARTEREDART.
Bardzooo dużo zdjęć ;)

#2 - metka
stemple ILS
#4 - torebka papierowa

#5 - puzzle

#6 - karty do gry

#7 - tutka papierowa
stempel scrap.com.pl
#9 - zakrętki do słoików

#10 - filtry do kawy

#11 - koszula


#12 - plastikowe przezroczyste pudełko

#13 - karta plastikowa - na prośbę bliskich mi osób podmieniłam zdjęcie pracy

#14 - patyczki po lodach
kwiatki scrap.com.pl
#15 - klamerki
papiery ILS
#17- kartka


#18 - płyta cd


#19 - pudełko po cd


#21 - talerzyk/tacka papierowa

#22 - podkładka pod piwo

#23 - puszka po rybkach

#25 - koperta

#26 - puszka metalowa zamykana

#27 - karton po butach

ufff skończyłam - wiem dużo tego ;) dziękuję tym, którzy wytrwali do końca. Buziolki
Prześlij komentarz