19.11.2010

Polkowe zalegości

Jako, że zarzucono mi ostatnio brak wpisów i pokazania "szto dziełam" postanowiłam co następuje:
1. bardziej regularnie się pokazywać
2. coby znowu nie podawać hurtem swoich wytworów
3. nie straszyć swoimi po-tworkami
4. mieć na uwadze, co inni sądzą o moich po-tworkach ale robić to dla siebie.

Dziękuję Moniś za kopa :)
Koniec wynurzeń czas na po-tworki.
Dzisiaj ARTEREDART.
Bardzooo dużo zdjęć ;)

#2 - metka
stemple ILS
#4 - torebka papierowa

#5 - puzzle

#6 - karty do gry

#7 - tutka papierowa
stempel scrap.com.pl
#9 - zakrętki do słoików

#10 - filtry do kawy

#11 - koszula


#12 - plastikowe przezroczyste pudełko

#13 - karta plastikowa - na prośbę bliskich mi osób podmieniłam zdjęcie pracy

#14 - patyczki po lodach
kwiatki scrap.com.pl
#15 - klamerki
papiery ILS
#17- kartka


#18 - płyta cd


#19 - pudełko po cd


#21 - talerzyk/tacka papierowa

#22 - podkładka pod piwo

#23 - puszka po rybkach

#25 - koperta

#26 - puszka metalowa zamykana

#27 - karton po butach

ufff skończyłam - wiem dużo tego ;) dziękuję tym, którzy wytrwali do końca. Buziolki

10 komentarzy:

cyga pisze...

Pyśka no nie wiem na co patrzeć!!!!!!! niesamowite pomysły na zagospodarownie różnych "śmieciuchów", ubawiły mnie patyczki po lodach, bo zanim przeczytałam myślałam, że to profesjonalna sztaluga,cudne kolorki i układ torebki, podkładka pod piwo rewelacja, no oczoplasu można dostać

Oleander pisze...

No kochana! Po bandzie poleciałaś! Aż mi wstyd....:) Piękne!

Anonimowy pisze...

Piękne prace!!!
Szpieg

Rybiooka pisze...

Do usług :)
Napiszę jeszcze raz podobają mi się bardzo klamerki- mogę beszczelnie zgapić ?
Puzzle,kartki, filtry do kawy - proszę nie zakupuj się tak bardzo bo oczopląsu można dostać :)

Magdalena Deberny pisze...

O matko!! Ile tu tego...
Filtr do kawy mnie zwalił z nóg :)

Mała Mi Buka pisze...

Wytrwałam i to w zachwycie *__* hurtowo śliczne, wszystko co do sztuki. Twór z ekspresu do kawy rządzi!

...Niebo z widokiem na Raj... pisze...

Dziękuję za wzięcie udziału w mojej małej zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

Moniś-ka pisze...

O rany, ileż pięknych rzeczy na raz, ogarnąć nie mogę...i ciężko napisać co mi się najbardziej podoba, wszystko jest świetne:) Dziękuję za odwiedziny i udział w candy, pozdrawiam serdecznie:)

Anae pisze...

ŚWIETNE cieszę się że jestem z Tobą w parze:) do ATC, torebeczka mnie powaliła... masz może schemat jakiś? chętnie by, takie cudeńko spróbowała zrobić pozdraiwam i zapraszam do siebie

Anae pisze...

dzięki serdeczne.. twoja ładniejsza:) powinnaś kursik zrobić:) pozdrawiam