Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

26.02.2010

WażnoDatownik

Stworzyłam sobie takie cuś na bazie starego kalendarza biurkowego. Daty ważne dla mnie tylko i wyłącznie. Jurnaling najbardziej mi tu pasował do podkreślenia poszczególnych dni. Czarne serduszka to przykre daty w moim życiu. Mało ozdobników bo papiery same w sobie ogromnie mi się podobają.

Okładka:




Kilka stron z datami:

 

  


Karta wrześniowa tylko i wyłącznie mojego Syna Tomasza (Żabki, Rybki, Synucha) :



Miłego piątkowego popołudnia życzę.



Prześlij komentarz