Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

01.02.2010

Victoriana.

Dostałam piękne papiery Victoriana od Endiego i jakos nie mogłam się oprzeć. Powstały dwie kartki z papieru Elinor. No i oczywiście kwiatki  i ćwieki tez z ukochanego sklepu.
Mniejsza formatu 7,5 x 11:

oraz standardowa:


mały detal:


Jutro zamierzam cały dzień skrapować, jak mi moje Dziecię pozwoli... w końcu jeden dzień w roku Matce można pozwolić na na więcej. O rany jaka ja stara będę.

Prześlij komentarz