22.02.2010

Albumik sercowy.

No i się odważyłam zabrać za bazę Gizmową ze scrapiniec.pl. Baza mała, prosta i nie wymagająca szczególnych umiejętności. Jakoś dałam radę i może porwę się wkrótce na bardziej skąplikowaną ale to czas pokarze. Póki co zapraszam do oglądania (dla cierpliwych bo dużo fotek jak na mnie)

Widok ogólny:


zbliżenie na szczególik:

 

układ w środku:

 

reszta ma taki sam układ więc pokazuję tylko karty z jurnalingiem:


 

  

doopy albumu nie obfociłam ale obiecuje się poprawić.

4 komentarze:

JaneB pisze...

Albumik jest boski! I miałam okazję podziwiać na żywo :) Pozdrawiam

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny jest!!!
Fantastyczny kształt :)
Fajnie dobrałaś kolory i dodatki- zero przeładowania :)
Żeby go tak jeszcze ze zdjęciami zobaczyć...
:***

Anna Zaprzelska pisze...

Macałam, macałam!!! Jest świetny:)

AniaManiA pisze...

On mnie też rzucił się w łapki i w oczko. Takie coś mam zamiar zrobić - i jeśli pozwolisz to się podinpiruję Twoim. Bo Tój podoba mi się bardzoooo.