1.07.2011

Kursik...

Zostałam poproszona o zrobienie kursu dla digi-scrap.pl i oto on.
Pierwszy raz robiłam taki kurs więc proszę o wyrozumiałość ;)

Kurs na wybuchające pudełko.
Exploding box to prosty ale i pomysłowy sposób na obdarowanie bliskiej osoby ciekawym prezentem.
Pokaże Wam jak zrobić pudełko 7/7/7 cm

Potrzebujemy:
- papier na bazę (ja użyłam bloku technicznego A4)
- papier ozdobny
- matę do cięcia
- nożyk
- klej lub taśmę
- kośc introligatorską lub przyrząd do bigowania
- linijkę
- ołówek
- tusze i inne ozdobniki jak kwiaty, ćwieki i co nam tam się podoba
-dziurkacze, nożyczki ozdobne i inne przyrządy do ozdabiania

Przycinamy papier do rozmiaru 21/21 cm i zaznaczamy punkty na bokach co 7 cm


następnie za pomocą kości introligatorskiej, narzędzia do bigowania lub dłutka i linijki łączymy je ze sobą:


odcinamy skrajne kwadraty i powstaje mam taka konstrukcja:


w między czasie docinamy z papieru scrapowego ozdobne kwadraty na boli pudełka:


u mnie 7 w jednym kolorze i 4 w drugim, które ozdabiamy według własnej inwencji i upodobań czy też pod kątem obdarowanej osoby.


Po ozdobieniu boków przychodzi czas na przykrywkę pudełka, która też ozdabiamy przed sklejeniem.
Przykrywka to kwadrat 9,5/9, 5 cm który bigujemy na skraju 1 cm od brzegu tak by powstało nam:

 Kiedy już wszystkie elementy mamy gotowe na naszą bazę naklejamy kolorowe elementy i ozdabiamy jeszcze według uznania ;)

Moje złożone pudełko wygląda tak:

Góra:


Z boku:


Otwarte:


Napis i bukiet kwiatków są przyczepione przezroczystych "dyndadłach" ;)

Do ozdobienia pudełka użyłam trzech stempli z Naszego sklepu:
"Szczęścia" - Jolagg
"Motylek" - Iwonakra3
"Powodzenia" - Vvia
papierów ILS i własno-łapkowo zrobionych kwaiatków.

Mam nadzieję, że kursik zachęci Was do zabawy ;)
Pozdrawiam z deszczowego city :)

7 komentarzy:

ZUzanna pisze...

Zaskakują mnie te kursy.. że też te cuda są takie proste!!! i że ja na to nie wpadłam!! Dzięki, Kochana! :D

Ula H. pisze...

Bardzo fajne takie pudełko :) I kto by pomyślał ???

Rybiooka pisze...

Bardzo przejrzysty kursik !!! Teraz to już z górki poleci , czekam na kolejne kursy :)

Matilde pisze...

A zdradź mi, Kochana, z czego bierzesz te "dyndały"? Bo ja jakoś na nic sensownego nie mogę wpaść...

Unknown pisze...

Dobrze, że tu jeszcze zajrzałam, bo nie zapisał się mój komentarz. To wina mojego lichego netu.
Kursik jest świetny i napewno go wykorzystam przy najbliższej okazji :
Boxik wyszedł Ci pięknie.

grahasil pisze...

Podoba mi się ten kursik. Już wiem jak zapakuje prezencik dla mojej wnusi.
Pozdrawiam :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Super kursik, pozdrawiam serdecznie :)