22.09.2013

Tag-wrzesień

Witam.
We wrześniu w zabawie tagowej wytyczne:

CIĘŻKI POWRÓT DO SZKOŁY czyli
 
 
Nasze wrześniowe tagi:
  • muszą zawierać zdjęcie lub grafikę 'dziecka.dzieci' (niekoniecznie szkolnych)
  • nie mogą zawierać kolorowanych postaci (np. stempelków)
  • muszą być w stylu vintage lub shabby,
  • oprócz postaci dziecka musi być co najmniej 1 element kojarzony ze szkołą np. tablica, linijka, zeszyt, ołówek itp.
Nie do końca się udał ale cóż :(
 

Dziękuję za odwiedziny oraz słowa jakie pozostawiacie. MIłego dnia.

12 komentarzy:

barbarahaft pisze...

tag jest super....pozdrawiam

angel pisze...

bardzo fajnie się udał :) taka mine widziałam na buziach wielu uczni :)

PapierowaGablotka pisze...

Fajna praca, bardzo udana i na pewno kojarzy się ze szkołą:)

zetAnia pisze...

Udał się, udał... ;) Odniosłam wrażenie, że to stary profesor na widok uczniów powracających do szkoły!

Klaudia/Kszp pisze...

:)))) fajny

Decoupage pisze...

ale fajne ;) z tą kredką pomysłowo

ewinka Nowa pisze...

Ciekawie wygląda gazetowe tło.Świetny tag :-)))

Dobra pisze...

Śliczny tag wspaniale wszystko dopasowałaś i pięknie się prezentuje.

lucy z mazur pisze...

Fajny tag,a ta mina bardzo wymowna

Amlai pisze...

Hahaha :) świetna interpretacja :) Ten wystraszony powrotem do szkoły chłopiec rozbawił mnie :)

Karmeleiro pisze...

A ja bym chciała, żeby dzieci do szkoły szły z uśmiechem;)

Asia3city pisze...

sorki że dopiero teraz ale mi umknął... świetny tag i jak najbardziej szkolny