Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

20.07.2013

Tagi2013-lipiec

Witam.
Dziś 20 dzień lipca, dzień słoneczny i pogodny pora zatem pokazać co tym razem Rudlis zafundowała nam do opanowania.
Postanowiłam za każdym razem próbować zrobić coś nowego i inaczej no i tym razem znowu się udało.
 
Wytyczne:

Moja praca to zupełnie dla mnie nowa forma bo nigdy nie robiłam pracy z taką ! ilością kwiatków ;)
 


 
Zapraszam do galerii i obejrzenia prac Dziewczyn:
 
 
Częściowo kolory wpasowały się w paletę Karmelka ;)
 
 
Miłego dnia życzę i dziękuję za odwiedziny oraz słowa jakie pozostawiacie.
Prześlij komentarz