Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

11.12.2012

Ponownie świąteczna

z przepięknym kościółkiem Klaudii :)



Kolorowany jak zawsze copicami z odrobiną kleju z brokatem.
Fotki nie specjalne ale już jej  nie mam więc musi tak zostać :(

Wzorowany na :



ZAPRASZAM TEŻ NA ZAKUPY DO DIGI-SCRAP.PL
Wszyskie moje stemple są w promocji 10 % do końca roku potem już tylko na indywidualne zamówienie więc korzystajcie

 KLIK 

min:



 Zapraszam też na bloga digi-scrap.pl
KLIK
 po mój stempel za free:)
Nim żegnam się z Wami jako projetantka (przynajmniej na jakis czas)

Zgłaszam kartkę:

Cupcake#222 - Merry Christmas

Happy Holidays Challenge#95

 Dziękuję za odwiedziny i miłegowtorku.
Prześlij komentarz