Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

13.12.2012

Decu

Tak, tak decupage też zagościł w moim domu na troszke dłużej :) Postanowiłam wykorzystać to czego się naumiałam na kursach i powstało oto to:

W klimacie świątecznym:




W klimacie reumatycznym i do wtyknięcia w kwiatka :



I znowu świątecznie z masa z lidla :)



Zielono mi ;)



Dzwonek zgłaszam:


No gratuluje wytrwałym i dziękuję za odwiedziny:)
Jutro już kartki obiecuje a póki co miłego dnia życzę.
Prześlij komentarz