8.03.2012

Mieszany taki...

bo kilka spraw się pojawiłao :)
Dostałam wczoraj wyróżnienie od Dobrej. Dziękuję bardzo :*

Zgodnie z zasadami mam przekazać wyróżnienie
pięciu osobom, których
blogi nie mają   więcej niż 200 obserwatorów.

Więc:

Od kilku dni można też kupić moje stemple w digi-scrap.pl
Cieszę się ogromnie :) mimo, że są proste w swej formie.

A na koniec:
Wszystkim Kobitkom z okazji Naszego Dnia
życzę by zawsze były zadowolone z tego co mają, doceniały szczęście, które Je otacza bo rzeczywistość lubi płatać figle a słońce niech wypełnia każdą chwilę.

W prezencie - częstujcie się:



Będzie mi miło jeśli pochwalcie się pracami ze stempelkiem :) 
Pozdrawiam i buziolki przesyłam :*

4 komentarze:

odskocznia jutki pisze...

dziękuję

Irena Rysa Maciąg pisze...

dzięki za wyróżnienie:)

ZUzanna pisze...

Dziekuje :*
I gratuluje stempelkow :)

grahasil pisze...

Dziękuję, że pomyślałaś o mnie ale już dawno postanowiłam nie bawić się w tego rodzaju zabawy.
Wybacz ale nie przekaże dalej.
Pozdrawiam serdecznie :)