7.01.2011

Wymianki dobra rzecz...

Na forum scrappasion i Polkach brałam udział w kilku wymianach ATC.
Fajna to zabawa i możliwość poznania innych ludzi i ich prac.

1.ATC z wymian forumowych:

Wymiana 10 tematów:

Lista uczestniczek.
1. Linaewen - Gry i gierki
2. dicappo - Piłka nożna (nie dotyczy...)
3. mag349 - W filiżance!
4. caro78 - Dziecko
5. w-julka - W lesie.
6. katharynka - Miau
7. samara84 - Magia
8. 2koty1(Gosia) - Ziemi

Dostałam: 
ATC w kolejności:
gry i gierki- samara84
piłka nożna- Ewa-Linaewen
miau- Gosia
w lesie-Gosia
ziemia- Ewa-Linaewen
dziecko- Katharynka
w filiżance- mag349
magia- w-julka
 


Moje:

2. Wymainy Polkowe.
#6 - Moje miasto
Kadabra:


moje:
papier ILS

#7 - Sporty zimowe.
 Alexls:

 moje:
Papier ILS, kwiatki Endi

#8 - Merlin Monroe
Berberis:
moje:

#9 - Dżentelmen
 Alojek:
moje:
 
Ćwiek i papier Endi, kwiatek scrapgaleria

#10- Halloween
Angel:

moje:

 #11 - Warzywa
Anae:

moje:


 To efekt zabawy, która bardzo mnie wciągnęła.

4 komentarze:

cyga pisze...

świetna zabawa, podziwiam ciągle w ilu zabawach i jak kreatywnie uczestniczysz

Rybiooka pisze...

W rzeczywistości te ATCiaki lepiej się prezentują. Wymianki dobra rzecz :)

Mała Mi Buka pisze...

Same piękności pokazujesz, ano, wymianki dobra rzecz!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Nie przepadam za ATC ale te są naprawdę fajne!