Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

21.01.2013

Na ślub

 Najpierw chcę podziękowac z tyle miłych i ciepłych słów o moim tagu :*
Prace Dziewczyn z Ekipy Tagowej są równierz wspaniałe i zachęcam do odwiedzin.
A wracając do ślubu to..

Zarzucono mi wczoraj, że ominęłam walę w tynki w swoich pracach więc pogrzebałam i wyszukałam cos czego nie pokazywałąm ( chyba ;) ) a związane jest z tematem ;)

Zawieszka na butelkę i tag do prezentu dla Młodej Pary. Stempel jest mojego autorstwa
( zainterewsowani nim mogą pisac na maila )




Zawieszka do prezentu:)



Dziękuje za odwiedziny i miłego tygodnia ;)
Prześlij komentarz